citisus citisus
414
BLOG

Mała sonda o policji

citisus citisus Polityka Obserwuj notkę 6

Mała sonda:

Jedziesz samochodem lub idziesz wieczorem ulicą i widzisz policję. Co czujesz wtedy?
1. Rozglądasz się nerwowo z i starasz się zejść z widoku bo jakby co...
2. Czujesz strach, bo nie wiadomo czy nie wlepią mandatu lub przyłożą po plecach.
3. Czujesz niepokój i starasz się nie zwracając uwagi oddalić się..... po oddaleniu czujesz ulgę....nic nie zrobili.
4. Uśmiechasz się do nich radośnie, bo wiesz, że w razie czego obronią cię przed zagrożeniem lub pomogą w trudnej sytuacji...

Ale szczerze proszę!

 

PS.1

Moim wyborem jest pkt 3. Z reguły jestem spokojny, przestrzegam przepisów, nie wdaje się w żadne awantury i unikam miejsc niebezpiecznych, niemniej zawsze widok policji wzbudza u mnie niepokój i przemożną chęć szybkiego oddalenia się od strefy zagrożenia.

 

PS.2

Oglądałem kilka filmów o pracy policji w Wielkiej Brytanii, rozmawiałem ze znajomymi mającymi długoletnie doświadczenia z pobytu w tym kraju. Różnica w zachowaniu się tamtejszych policjantów w porównaniu do naszych jest SZOKUJĄCA. Tam taka sytuacja NIGDY by się nie wydarzyła. Użycie gazu i pałek jest OSTATECZNOŚCIĄ po wyczerpaniu wszystkich środków perswazji.

To co zrobiła nasza policja z Wiplerem jest irracjonalne, ci ludzie nie byli agresywni. Nie stanowili zagrożenia. Tak byli pijani, tak głośno się wyrażali, tak lekko się zataczali.....ale to jeszcze nie jest powód do takiego katowania. 

citisus
O mnie citisus

Czytaj by wiedzieć co inni myślą, nie czytaj by myśleć samemu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka