citisus citisus
303
BLOG

Zamiast Salonu - słup ogłoszeniowy i to z lewej strony.

citisus citisus Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Niestety jestem zdegustowany. Jednak stary salon był ciekawszy, stanowił przejrzyste źródło informacji. Blogerzy szybko reagowali, często podawali wiadomości nieosiągalne w wiodących portalach.

Teraz wszystko się zlewa, ponaklejane bez składu i ładu jak na słupie. 

W końcu nie muszę komentować, nie muszę pisać nowych notek.....tylko po co nowy Salon jak inne portale są ciekawsze???

Parę rzeczy jednak się redakcji się udało:

- skręcić w lewo (część prawicowych blogerów odeszła, reszta zagineła w tłumie)

- zlikwidować dyskusję (pod notkami jedynie kilka uwag w onetowo-fejsbookowym stylu)

- promować wklejanie notatek blogerów obieżyświatów, którzy wklejają wszystko gdzie się da, bez dyskusji

- wprowadzić totalny chaos, misz-masz, brak dat, godzin, przeładowanie zdjęciami, 


Nie mój cyrk, nie moje małpy.....nie muszę tu zaglądać......tylko jednak jakoś żal ciekawego miejsca w internecie....

EDIT:

Czytając niektóre wpisy, aż się prosi te głupoty skomentować i sprostować. Niestety, nie będąc członkiem sekty FB nie mogę tego zrobić. To lepiej juz nie zaglądać na Salon i się nie wq....denerwować.

EDIT 2:

>> Tyberiusz Marczyński

Jest sporo różnych, ale nie wszystkim będą pewnie odpowiadać. Myślałem o forum GW by założyć coś na kształt skrzynki kontaktowej dla wszystkich dysydentów z S24 :-)) gdzie można by wspólnie poszukać odpowiedniego miejsca.

citisus
O mnie citisus

Czytaj by wiedzieć co inni myślą, nie czytaj by myśleć samemu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości